Friday, September 3, 2010

Penantian suatu penyiksaan, xpasti samada itu berbaloi atau tidak....

Mulai dari 1 September,
Hari terakhir aku mendengar sorenya...
Xpasti nape die sentiasa memberi janji palsu pada diriku,
Aku hanya menurut ape kehendaknya..

Diminta col sehari sekali selepas sekolah,
Tapi apakn daya,
tiada respon selepas itu,
Aku terpakse berundur,
mmberi ruang kepada dirinya untuk terus berfikir...

Hanya diriku yg dapat mengubah segalanya,
Makin ku kejar,
Makin die lari,
Seperti yg dia lafazkan sebelum kita berpisah...
Selepas saya da settlekn masalah saya,
Saya akan cari awk...
Buat masa nie,
Saya nak bersendirian,
Leave me alone...

Kehendaknya dituruti,
Sekarang aku memohon kepadaMu Ya Allah,
Kembalikan la si dia kepada ku,
Bukakkn lah pintu hatinya untuk menerimaku semula,
Aku kini sudah sedar betapa pentingnye kewujudan die disisiku,
Tapi kini sidia sudah tiada..
Apa yg boley saya lakukan...

Hanya menunggu masa demi kebahagiaan berpanjangan....

*memohon hajat n istikhrah supaya xtersalah langkah..
Sesungguhnya, Allah itu adalah Maha Mengetahui...

No comments:

Post a Comment