Friday, July 30, 2010

:: Aku merinduimu ::

Aku merindui mu... 

\wahai si juwitaku.. si manja.. di tiara...
hanya tinggal beberapa hari sahaja kita bertemu..
bertemuan yang memberi pelbagai impak ke atas diriku..
dari aspek pelajaran, pesahabatan n banyak lagi... 
kesemua juwita ku adalah Mojo's.....
schajaja - jaja marketto
farah -lady farah
teah - little tiha
elle - elina si manje
yong - yong si dara jelita


Aku tetap xkan melupakan geng jawa di STTJ dihatiku...
8 gadis adik beradik + si teruna
Aliatus Sutereng - Alia
Naruto Syukriah - Nor
Intan Surapandaki a/p Suraghani - Intan (Atikah)
Rosha gelong milah montok -  Roshaliza
Che Ambeng adjeng cengeng - Amrah
Idayarni - Ieda
Ryanto - Rynn (diriku..)
Berdiah - Syaidatul
Kobintot - Kobin (Aqmal Hashim)





Kini, aku sering didampingi oleh 
Puteri Bongsu - Kak Sue, 
mythegreat - Maizatul, 
mysugarteeth - Kak Nurul & 
Elder sista - Rozana Abdul Rahman.. 

Mereka pendengarku setia.. 
Thanks sbb sudi menjaga ku selama berada di Wirazone Sdn Bhd... 
Walaupun hanya beberapa bulan, 
banyak yg aku telah belajar... 
Sayang semua....

Walaupun wujudnya geng2 di pelbagai tmpat, 
setiap kalian amat berbeza untuk diriku....

No comments:

Post a Comment