Thursday, July 29, 2010

Xminta disayangi, xingin disakiti...


Knape la idup kite macam nie kan.. agaknye da nasib... 
blum lagi ilang sedey ditinggalkan.. 
kini dipersiakan.. 
bak kate pepatah. sudah jatuh ditimpa tangga.. 
bosan ngan idup.. ntah la..
btl gak aper yg mum  & dad cakap.. 
belum masa untuk semua nie.. jodoh pertemuan ditangan tuhan.. 
walaupun sejauh maner kite kekalkan hubungn kite kalu xada jodoh bukan ley dipakse2..
Tolong la.. niat dihati nak bahagia..
xmo ader lagi kesedihan. tapi xtau la.. boley ke x... 
mungkinkah si dia bkn dikurniakan buatku atau di lebih layak dapatkan yg bagus... 
aku kmbli padanya bukan dasar duit.. 
Dulu ya, tglkan die sbb duit... 
Ader sb tertentu nape aku wat die cam 2.. 
tgk die skrang da jd owg.. 
kalu dulu masih ditakuk  lame.. xmo maju... 
walaupun hanya seorang cikgu, dia mampu nerjuang untuk dirinya.. 
TAPI bukan kerana die berduit aku kembali.. 
INGAT... 
ntah la..sekarang hanya mampu berdiam atau jauhi diri.. 
mungkin sakit bagi diriku tapi harus untuk kebaikan bersama.. 
kalu si dia tetap nak kekalkan hubungan seperti dulu (sewaktu ditinggalkan n dihindarkan), 
dia pasti tercari-cari.. itu pun klau die x ingin hubungn berhenti setakat itu sahaja....
aku da xmmpu nak tanggung semua duka..
seumur aku, aku da xmampu nak bergadoh atau besedih..
nape owg lain mampu nak happy.. 
nape bkn aku... 
tapi diriku masih MENCINTAI nya walaupun berjauhan... 

No comments:

Post a Comment