Wednesday, August 25, 2010

Meniti hidup bersendirian...

Kini...
Aku hanyalah seorang yg bersndirian...
betapa sedihnya hidup yg selama 5 tahun bersama kekasihnya...
ditinggal begitu sahaja tanpa berita...
Alangkahnya sedih...

Tuhan itu adil,
dulu dikala begini,
kekasihku diperlakukan begini,
dimanakah aku...
Kini,
tuhan memberiku pengajaran supaya daku sedar...
yg hidup ini,
kite patut dibawah lelaki..
Bukan diatasnya...

Kini ak sudah sedar,
tolong la sayangku...
beriku peluang....
bagi aku ruang...

Ya Allah,
Kalau sekuat mane pown usahaku mendapatkan nye,
Tapi sekuatnya kau tidak merelakannya,
Benda ini xkan menjadi...
Aku mohon padamu ya Allah,
Kalau dialah jodoh ku,
Kau pertemukan la kami,
kalu die bukan jodohku,
kau lupuskan la die dari ingatan ku,
kau lindungi la aku dari segala petanda buruk...
Maaf sayangku,
Kalu sayng ingin mmberi peluang untuk wanita lain bertakhta dihatimu,
Aku relakan..

Aku doakn si dia adalah wanita terbaik buatmu,
Dia dapat menjaga segala keperluanmu,
Segala kehendakmu sayang,
Kini aku tidak lagi dapat menjagamu,
Aku hanya melihat dari jauh....
Kalu anda ada masalah..
Saya sedia mendengar segalanya unutkmu....

Cintaku tetap untukmu,
Mohamad Farhan Salamat...

No comments:

Post a Comment