Wednesday, August 4, 2010

My big Day...


tinggal 2 hari lagi....
tiba la saatnye aku bergelar graduan...
bila detik itulah..
aku dapat memberi penuh kebahagian kepada kedua ibu bapaku...
kepada sayangku...

Tapi....
detik ini...
aku amatlah terharu dan sedih...
tau nape...
di saat dan detik ini...
kekasihku ada disampingku...
tapi sewaktu dia diambang ini..
dimana aku...
aku berbahagia bersama lelaki lain....
lelaki yang hanya wujud sedetik...
yang wujud hanya untuk wang ringgit..
tetpai sewaktu diriku ini...
si dia ada disisiku..
sewaktu aku kecapi bahagia ini...

si dia adalah...
bintang hatiku...
Mohamad Farhan Salamat...
aku mohon agar dia tetap sabar dengan diriku...
sabar dengan karenahku...
sabar segalanya tentang diriku..
dia lah segalanya bagiku....
my beloved hubby.....
love u forever..

No comments:

Post a Comment